0 0 Kč

Často kladené dotazy

Jsou telefony nové, mají češtinu?

Námi prodávané mobilní telefony jsou nové, neblokované, tudíž určeny pro všechny operátory.                                        Obsahují kompletní příslušenství. Český jazyk je součástí firmware telefonu již z výroby.

Jaký je rozdíl při nákupu jako soukromá osoba a na IČO?

Vztah mezi prodávájícím a kupujícím se řídí:
  při nákupu jako spotřebitel občanským zákoníkem
základní práva spotřebitele



je možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní bez udání důvodu
- zákonná záruční doba v minimální délce 24 měsíců
- délka reklamačního řízení je 30 dní
- nemožnost nárokovat si odpočet DPH a cenu zboží v daňovém odpočtu

  
   při nákupu na IČO obchodním zákoníkem
základní práva právnické osoby




není možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní bez udání důvodu
- záruční doba je určena smluvním vztahem v obchodních podmínkách 
- délka reklamačního řízení je po dobu nezbytně nutnou
- prodávající zodpovídá pouze za vady při prodeji zboží
možnost nárokovat si odpočet DPH a cenu zboží v daňovém odpočtu

Jaký je rozdíl mezi českou distribucí a z Evropské Unie?

Všechny mobilní telefony jsou vyráběny u jednoho výrobce (Apple, Samsung, Nokia, Sony apod.) a jsou pro celou Evropskou Unii stejné. Velkododavatelé je následně dovážení do jednotlivých zemí, kde je pak tato distribuce brána jako oficiální. Malododavatelé Allmobile nakupují v ostatních zemích Evropské unie, kde jsou přístroje levnější. Rozdíl mezi EU a oficiální českou distribucí je prakticky pouze v reklamaci produktu. Telefony z české distribuce můžete reklamovat jak u prodejce, tak v autorizovaných servisech jednotlivých velkodovozců v České republice. Produkty z EU distribuce oproti tomu můžete reklamovat pouze u prodejce nebo v zemi nákupu. Výrobky Apple Allmobile dává přimo do autorizovaného servisu v Česku, zboží ostatních výrobků se odesílají přes dodavatele do autorizovaného servisu pro Střední Evropu v Německu.

Jste plátci DPH?

Společnost LUMEiTrace s.r.o. (provozovatel stránek www.allmobile.cz) je plátcem DPH.

Dostanu daňový doklad?

Jako spotřebitel dostanete daňový doklad, při nákupu na IČO fakturu. Obojí zároveň slouží i jako záruční list.

Jak mohu uplatnit reklamaci?

Tento dotaz je plně zodpovězen zde.

Je možné platit platební kartou nebo na splátky?

Při osobním odběru lze platit pouze hotově a splátkový prodej zatím nenabízíme.

Mohu si rovnou přijet koupit mobil anebo musím nejprve udělat objednávku v e-shopu?

Na prodejně jsou pouze telefony určené k expedici či na osobní odběry. To je jeden z důvodů, proč může mít Allmobile tak nízké ceny. Držíme pouze minimální skladové zásoby. Teprve až si uděláte objednávku, bude zboží vyskladněno na prodejnu k expedici.

Za jak dlouho mi přijde zboží, pokud si ho objednám v pátek či o víkendu?

Zboží doručíme standardně do 2 až 3 pracovních dnů. Pro doručování obchodním balíkem, kterou poskytuje Česká Pošta a.s. nepatří mezi pracovní dny víkend. Pokud si tedy objednáte Vaše zboží v pátek, můžete ho očekávat v úterý či středu. Pokud si objednáte zboží o víkendové dny (sobota a neděle) je nejpravděpodobnější den doručení středa či čtvrtek. Při zaslání službou EMS je doručení do druhého dne, včetně soboty, neděle a státních svátků. Pokud by se vyskytly jakékoliv komplikace s Vaší objednávkou, budete telefonicky kontaktováni.

Jak mohu věřit, že mi místo telefonu nezašlete nějakou bezcennou věc?

Bohužel dosud existuje žádny prostředek, jak dosvědčit, že Vám v balíku byl opravdu zaslán mobilní telefon s Vámi vybraným příslušenstvím. Jedinou záruku, kterou můžeme poskytnout, je že prodejem mobilních telefonů a komunikací se zabýváme od roku 2003 a za tuto dobu jsme vyřídili k plné spokojenosti našich zákazníků a bez komplikací několik tisíc objednávek. Pokud nedůvěřujete internetovým obchodům, nezbývá Vám nic si telefon zakoupit přímo v našem kamenném obchodě v Praze. Pokud chcete nakoupit v kamenném obchodě telefon za cenu na internetu, nejdříve prosím vyplňte objednávku a zvolte osobní odběr. Po předložení čísla objednávky získáte telefon za 'internetovou' cenu.

Jak poznám dostupnost telefonů, jestli jsou na skladě?

Většinu nabízených telefonů máme skladem, čili ihned k odběru a k zaslání. Pokud ne, jste samozřejmě okamžitě telefonicky kontaktováni.

Co je obsahem balení telefonu?

Balení standardně obsahuje vše, co je uvedeno na stránkách výrobce. Pokud ne, budete na to upozorněni před prodejem.

Kolik je poštovné a balné?

Tento dotaz je plně zodpovězen zde.

Mám objednané zboží již delší dobu a nikdo se mi neozval. Co je špatně?

Toto může mít více důvodů. Prvním je, že Vámi uvedené kontaktní údaje byly chybné. Dále je možné, že jsme se s Vámi snažili opakovaně telefonicky spojit a z nějakého důvodu se to nepodařilo.

Nejde mi otevřít návod stažený z vašich stránek. Co mám dělat?

K otevření dokumentů v PDF formátu potřebujete mít nainstalovaný Adobe Acrobat Reader. Ke stažení zde.

Provozovatel

LUMEiTrade, s.r.o.
Korunní 1208/74
101 00 Praha 10
IČ: 05817684
DIČ: CZ05817684

Otevírací doba

Pondělí až pátek
12:00 - 16:00 hod
Sobota a neděle
po předchozí domluvě

Prodejna

Roztylské náměstí 5
Praha 4
Spořilov 141 00
Infolinka 734 756 575
Reklamace 734 756 576
info@allmobile.cz
reklamace@allmobile.cz

Mapa

almobile prodejna
© Copyright 2018. Allmobile.cz prodej smartphone, iphone, mobilních telefonů a příslušenství.